Saturday, June 16, 2012

Last day PUSPAKOM Inspection

Hari ni buat inspection balik kat PUSPAKOM, semua piping dan lampu,dah buat balik..kita tengok plak camner..

Dalam tengah menunggu giliran tuh,ada motor DUCATI MONSTER masuk buat inspection jugak...fuh..memang style la motor nieh..




Lepas tuh sorang officer suruh aku park kereta dulu,sementara nak dapat keputusan ....dalam masa menunggu ada sebuah kereta TOYTA CAMRY kot masuk buat inspection...aku tengok dia tengah koyakkan tinted kereta dia...mak aih...sikit punya cerah pun kena koyak jugak...kalau macamtuh...aku ingat sebarang tinted gelap kat Malaysia nie memang tak boleh guna ler...


Bukannyer aper,aku rasa tinted kereta dia memang cerah sangat kalau nak dibandingkan tinted kereta2 lain,kereta pengarah JPJ,kereta Ketua2 Pengarah .dan lain2.



Alhamdullillah LULUS..cepat2 pegi JPJ balik settle roadtax..


Akhirnya,misi berjaya...roadtax dah dapat..selesai sudah masalah aku..jadi tak der la berpanas dan berhujan lagi...

No comments:

Post a Comment